Do niedawna papierowa karta ewidencji czasu pracy była podstawowym sposobem rozliczania pracowników z przepracowanych godzin. Obecnie tę tradycyjną metodę coraz częściej zastępują elektroniczne rejestratory czasu pracy. Wygodne czytniki zbliżeniowe znacznie efektywnie rejestrują działania pracowników na terenie firmy.
Karty czasu pracy to tylko jedne z elementów całego systemu rejestracji pracy i zarządzania personelem. Taki „analogowy” system sumowania przepracowanych godzin wymaga zaangażowania dodatkowych osób do opracowywania zebranych informacji.
Naliczanie urlopów, nieobecności, godzin nadliczbowych, tworzenie list płac czy raportowanie zazwyczaj angażuje wiele osób z działu kadr. Przetwarzanie wszystkich tych danych może odbywać się sprawniej i zabierać mniej czasu innym pracownikom, jeśli do ewidencji czasu pracy wykorzystamy oprogramowanie dołączone do elektronicznych systemów RCP.
Zadzwoń 508 327 607 lub wyślij zapytanie
W ofercie znajdują się elektroniczne systemy kontroli czasu pracy w przystępnej cenie, bardzo proste i intuicyjne w obsłudze. Składają się z tagów – najczęściej jest to prosta karta ewidencji czasu pracy zbliżeniowa czy brelok, do których przypisane jest unikalne ID pracownika.
Z kolei czytnik ewidencji czasu pracy to urządzenie rejestrujące kto i o której godzinie podjął dany rodzaj czynności (np. wejście/wyjście z budynku). Zainstalowane na komputerze oprogramowanie pozwala generować raporty czasu, podsumowujące wszystkie zdarzenia zarejestrowane przez czytnik.
Sposób rejestracji czasu pracy na urządzeniach elektronicznych jest dowolny. Podobnie jak w przypadku kart papierowych, możemy prowadzić ewidencję z perspektywy miesięcznej lub rocznej:
roczna karta ewidencji czasu pracy sprawdzi się w przypadku pracowników etatowych,
Tagi: miesięczna ewidencja czasu pracy Poznań, karta ewidencji czasu pracy cena
Zobacz także: ewidencja czasu pracy Poznań