Instalujemy EFEKTYWNE systemy ROZLICZANIA czasu pracy

Rozliczanie czasu pracy tradycyjnymi metodami wymaga prowadzenia oddzielnych kart papierowych i angażowania działu kadr. Elektroniczny system rejestracji czasu pracy oszczędza nie tylko materiały, ale również czas i środki potrzebne do prowadzenia takiej ewidencji. Dodatkowo ze względu na przystępną cenę systemu ewidencji czasu pracy i kontroli dostępu jest to obowiązkowa inwestycja zarówno dla średnich jak i dużych przedsiębiorstw.

W połączeniu z kontrolą dostępu do budynków pozwala on w nowoczesny sposób nadzorować przepływ osób w budynku. Zgromadzone informacje można dowolnie przetwarzać za pomocą oprogramowania. Dane dostępne w jednym miejscu (listy obecności, raporty itp.) oraz prosty interfejs komunikacyjny przyczyniają się do sprawniejszego zarządzania kadrą firmy.

Masz pytania? Potrzebujesz montażu?

Zadzwoń 508 327 607 lub wyślij zapytanie

Nowoczesne systemy rozliczania czasu pracy

Co wchodzi w skład naszych systemów RCP?

Podstawowy moduł systemu RCP dostępny we Wrocławiu składa się z:

  • rejestratora czasu pracy (najczęściej w postaci czytnika),
  • umożliwiających rejestrację kart, breloków lub biometrii,
  • zasilacza,
  • programu komputerowego do ewidencji czasu pracy.

Dostarczane przez Nietopiel systemy kontroli czasu pracy umożliwiają gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie danych zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Komu potrzebna rejestracja czasu pracy?

Rejestracja czasu pracy pracowników – czy to w formie papierowej, czy elektronicznej jest obowiązkiem każdego pracodawcy, wynikającym z panującego w Polsce prawa.

Zgodnie z odpowiednim rozporządzeniem ewidencja czasu pracy powinna dzięki zegarowi czasu pracy zawierać informacje o wszelkiego rodzaju nieobecnościach, urlopach, dyżurach, pracy w niedzielę i święta, pracy w godzinach nadliczbowych lub w dni wolne od pracy, zwolnieniach oraz o charakterze pracy osób młodocianych.

Pozycjonowanie stron:
Pozycjonowanie stron Widoczni