Karta zbliżeniowa czy papierowa – która lepsza w ewidencji czasu pracy?

Karty czasu pracy to tylko jedne z elementów całego systemu rejestracji pracy i zarządzania personelem. Taki „analogowy” system sumowania przepracowanych godzin wymaga zaangażowania dodatkowych osób do opracowywania zebranych informacji.

Naliczanie urlopów, nieobecności, godzin nadliczbowych, tworzenie list płac czy raportowanie zazwyczaj angażuje wiele osób z działu kadr. Przetwarzanie wszystkich tych danych może odbywać się sprawniej i zabierać mniej czasu innym pracownikom, jeśli do ewidencji czasu pracy wykorzystamy oprogramowanie dołączone do elektronicznych systemów RCP.

 

 

Masz pytania? Potrzebujesz montażu?

Zadzwoń 508 327 607 lub wyślij zapytanie

Kontroluj czas pracy i przetwarzaj dane

Montujemy nowoczesne systemy RCP?

W ofercie znajdują się elektroniczne systemy kontroli czasu pracy w przystępnej cenie, bardzo proste i intuicyjne w obsłudze. Składają się z tagów – najczęściej jest to prosta karta ewidencji czasu pracy zbliżeniowa czy brelok, do których przypisane jest unikalne ID pracownika.

Z kolei czytnik ewidencji czasu pracy to urządzenie rejestrujące kto i o której godzinie podjął dany rodzaj czynności (np. wejście/wyjście z budynku). Zainstalowane na komputerze oprogramowanie pozwala generować raporty czasu, podsumowujące wszystkie zdarzenia zarejestrowane przez czytnik.

Miesięczna czy roczna – jaką kartę czasu pracy wybrać?

Sposób rejestracji czasu pracy na urządzeniach elektronicznych jest dowolny. Podobnie jak w przypadku kart papierowych, możemy prowadzić ewidencję z perspektywy miesięcznej lub rocznej:

  • roczna karta ewidencji czasu pracy sprawdzi się w przypadku pracowników etatowych,

  • miesięczna karta ewidencji czasu pracy to rozwiązanie dla zmianowych systemów pracy, pracy dorywczej czy na niepełen etat.

Tagi: miesięczna ewidencja czasu pracy Poznań, karta ewidencji czasu pracy cena

Zobacz także: ewidencja czasu pracy Poznań

Zadzwoń

Napisz